Testvecka!!

Tjooooo!!


Idag efter lunch ungefär åkte Daniel hem till sthlm igen. Han kom ju i söndags så han hann vara här ett tag iaf och det var jättemysigt att han kom. Vi höll oss mest på elevhemmet och tog det lugnt med varandra bara och lagade mat, kollade på tv och film och så. Hur mysigt som helst! saknar han typ hela tiden, men nu ska det bara gå fyra dagar sen kommer jag hem till han igen då jag har lov! :)

Jaa det här har varit en väldigt bra vecka hittils faktiskt. Vi hade styrketester redan i måndags och det gick bra. Klarade nu 62.5kg på benböj, 50kg på frivändningar och 23st på brutalbänken!! Nu ska jag bara träna lite mer på brutalbänk så jag får 25, då är det mvg på alla delar i styrkan, riktigt skönt!

I tisdags var det dags för rörelsetester och core på morgonen. Det gick bra där med. Förbättrade mig faktiskt på rörelsen så nu är det bara vänster höftböjare som ska bli lite vigare annars är det grönt på dom bitarna med. Och klarade mvg på core också så det var skönt! :)

På kvällsträningen var det dags för cooper :O Har aldrig varit så nervös inför ett cooper. Fattar inte, jag är alltid nervös för det... men det gick bra iaf :) Det braiga var att jag slapp springa och klocka mig själv den här gången. Jag brukar alltid springa med mobilen i handen för att springa en viss tid per varv och så. Men slapp tänka på det den här gången. Tore sprang framför mig och skulle springa på 11.15 då mitt pers är 11.14. Så tänkte att nu ska jag hänga på han hela vägen så jag får ungefär samma tid. Och det funkade ju. Fick 11.03!!! Så är riktigt nöjd. Men nästa gång ska jag komma under 11. Lr..det är mitt mål att göra det nån gång iaf!

Ja annars då. Jag fick mvg på kemiprovet! wiee!!Sen har jag, Ida och Isak precis städat köket i ungefär 40min!! Herregud vad det såg ut. Man kunde ju knappt sätta fötterna innanför dörren! Men nu är det fräscht igen så.. bra jobbat min glada städgrupp!! :)

Ne nu ska jag göra något annat. Kanske ska måla naglarna om ett tag;)



Blir nog nått sånt här!! :)


Ha en fortsatt bra onsdagskväll allihopa!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0