Då drar vi mot Jämtland!

Först vill jag bara säga att det var trevlans att umgås lite med klassen även utanför skolan så att säga...ne men ärligt, borde göras oftare! Blev både lite fifa och spelet "med andra ord" så det var kul! Även om jag kanska inte utmärkte mig så jättemycket åt det braiga hållet.. att försöka få fram namnet Maria genom att säga "Jesus tjej" tusen ggr var något som jag senare kom på inte var helt rätt.. men men.. kan hända den bästa!
.
Nee nu till bussresan imorn! Måste erkänna att jag tidigare inte alls var taggad för den här bortamatchen kl:19.00 i Östersund i Jämtland en tisdag så att man kommer hem typ 3.. Men efter idag ser jag lite mer fram emot den iaf! JAg och Anna har gjort värsta frågegrejen(vår tur den här bortaresan) med grymma priser!! Hahah vi har hållit på hela dan med att köpa priser, göra frågor och även druckit glögg och ätit pepparkakor för lite julstämning! Så det ska bli kul! Sen ser jag faktiskt lite fram emot uppvärmningen också(a)! Fast än jag såklart bara vill hoppa in och spela!!! Men snart så! Gick faktiskt grymt bra idag på både styrkan och innebandyträningen! Var med i lite fyra mot fyra fast jag var extraspelare och man var tvungen att passa mig när laget tog tillbaka bollen och innan de fick göra mål! De fick ju såklart inte gå på mig men det var kul ändå! Tänkte typ inte alls på knät om jag ska vara ärlig å det var kul!
.
Ne nu e klockan rätt mkt ändå så ska nog sova nu!!
.
Juste, matchen är mot Jemtland för er som inte visste det!
.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0