Jag på innebandyplanen?!

Heej!!

Nu har det regnat i Umeå två veckor i sträck... aa med undantag från i söndags då....men det är inte okej. Det bara forsar ner. Men men..hoppas det försvinner snart!!

Tänkta bara berätta att jag idag har varit med lite grann på innebandyträningen dårå:D Var med på teknikträningen med ettorna i morse då det blev lite passningsövningar och skott! Sedan var jag med på lagträningen också, blev dock bara en övning innan tvåmål men var ändå med på den och på uppvärmningen! :D Jag kan ju inte direkt säga att det känns så bra så att jag kan börja spela snart.. nej nej det är lång tid kvar!! Men det känns ändå bra att jag kan vara med lite grann, bara jag själv får bestämma tempot och inte är med på något närkampsspel och tar maxlöpningar så funkar det hyfsat! :) Så det gillar vi!! Det som är fokus nu är att få tillbaka styrkan i låret, skiljer fortfarande omkring fyra cm om man jämför höger med vänster och det är rätt mycket. Men jag kör på!!

Ne tänkte faktiskt sova nu! Drar en spontan hemresa till Stockholm imorn faktiskt!! Ska fixa lite saker! Och sen så saknar jag ju faktiskt alla där hemma!! Sa godnatt till lillebror för ett tag sen.. ååhh vill krama han nu!! Så STHLM imorn får ni se mig!!



Sov gott allihopa!! Puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur söker man till RIG och hur går uttagningarna till? :)

2011-09-19 @ 07:57:14
Postat av: Carro

Man kan söka till RIG om man går in på innebandy.se. Det är dock i stort sett ett krav att man är med i distriktslags SM om man ska få komma på uttagningarna. Det är under SM som tränarna på RIG kollar på olika spelare och bestämmer vilka som ska få komma på uttagningarna.



Uttagningarna går till så att man åker upp till Umeå och under två dagar tror jag att det är har olika träningar och fystester som tex cooper. MAn kommer även att ha samtal med tränarna samt med en psykolog för att se att man är redo för att flytta hit. Efter det får man vänta i någon vecka innan man får besked om man kommer in eller inte:)



Hoppas du fick ett bra svar, annars får du fråga mer! :)

2011-09-25 @ 21:31:15
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, men man vet ju inte om man kommer med i distriktslaget förens efter man har sökt..? :)

2011-09-26 @ 17:36:10
Postat av: Carro

Ledsen för sent svar, det är sant det du säger! Men söka kan man ju alltid göra ändå! Så får man se hur det blir sen :)

2011-11-01 @ 22:20:25
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0