Killarna till Bosön!!!

Kom hem för ett tag sen från Emelie då hon jag och Evelina har kollat på fotboll och aa... druckit lite kaffe;) Hahha vi skull evara duktiga och göra nån komplicerad kaffevariant med skummad mjölk och kakao och aa.. tillslut blev det bara riktigt starkt och inte så jättegott kaffe!! Men det funkade!

Mysigt var det! Och igår var vi och Conne hemma hos Evelina en stund efter skolan och gjorde vofflor och hade det trevligt!! Eller vad säger logiken Conne?! ;) hahha goda var dom iaf!! Gick även upp tidigare och löpte lite innan skolan och sen gick jag även till Nolia på kvällen och körde igenom styrkan! Mm varje dag ska det köras på nu, inga undantag!! Var efter skolan och rehabba idag också. Lite tråkigt är det när man är själv men man har ju alltid friidrottarna där som man kan snacka med så det är inga problem;)

Imorgon är det iaf träningar både på morgonen och kvällen så då får jag lite sällskap av mina kära rigare!!

Jaa annars då? Knät går frammåt! Igår kändes det för första gången ganska normalt att springa. Haltade inte som jag gjort tidigare så det är kul att man märker skillnader!

För övrigt har jag haft electropoplåten på huvudet hela dagen och spelat wordfeud som typ alla i hela Sverige spelar nu känns det som?! Råkade dock resigna mot Jossi då jag hade värsta ordet på gång!!!!!!Tryckte fel.. aaah va less jag blir!!! Aja..

Nee nu ska jag väl sova snart! Imorgon drar ju killarna till Bosön på landslagsläger!! Tror det är 6 killar från RIG, riktigt bra! Säger bara lycka till och kör hårt!!

Godnatt alla!!! Vi hörs och ses!! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0