Promenad i solen längs älven...

Jaa nu har jag kört på med träningen varje dag och det känns som att det går bra iaf!! Har även vart hos tre olika sjukgymnaster men har bestämt mig för att gå på Rehab Center Norr på Ersboda. Går hos Lars Andersson där och det känns som det bästa alternativet. Ska dit på tisdag igen så får vi se om man märker någon skillnad i musklerna. Det lär inte vara så stor skillnad eftersom att det var ganska nyligen jag var där men lite kanske.

Det är tydligen någon mässa på Nolia nu i veckan så vi ska träna på Gammlia istället. Problemet är att det inte finn snågot gym där så jag konmer få träna själv iskolan. Inte så kul kanske men men.. det e som det e. Imorn ska jag och Amanda cykla intervaller ute på eftermiddagsträningen och det verkar faktiskt ganska kul. Vi får se hur det blir!

Annars har jag vart en del med Emelie i stan och i helgen träffade vi några av Emelies killes kompisar och det var kul!

Eftersom att Nolia är stängt så tog jag en promenad ute i solen läng älven idag. Det var hur fint och skönt som helst! Gjorde även de övningar jag kunde hemma som utfall och sådant!







En annan sak.. jag trodde jag hade fått tillbaka min matlust helt... men guud vad jag äter nu!! Helt sjukt jag är hungrig hela tiden och äter hur mycket som helst! Hahah var på donken förra helgen och beställde och hon trodde jag hade beställt åt Daniel också som stod bakom mig. Hon kolla förbi han och fråga om nån ville beställa. hahha. Och så har jag blivit helt kär i frökusar. Eeh aa det är några mackor som heter så. Men dom e så goda att rosta och ha skinka på!!! Onödigt vetande om mig men nu vet ni det!

Sen har jag blivit lite shoppinggalen också... ååh ser kläder och skor överallt hela tiden som jag vill ha. Ska inte bli så överdriven så jag aldrig har pengar på kortet det är inte det men aa.. jag ser mycket fint iaf!


Okej... sen till den tråkigaste nyheten som finns just nu.. som alla redan vet... att Julia Nordin har dragit av korsbandet igen... asså det är så jävla orättvist!! Hon drog av det för två år sen och har kämpat för att komma tillbaka och varit hur bra som helst både här hemma och i landslaget. och så händer det här... jag började seriöst att gråta när jag fick reda på det. Tycker så synd om henne. Hon har förmodligen hört det tusen gånger förut men är det någon som klarar det här så är det Julia. Hon kommer tillbaka!

Ne nu ska vi dra oss ifrån datan ett tag. Vi hörs! Ha det bra sålänge!
Puss, saknar alla er där hemma!!!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0