det är inte sant...uttagen till VM!!!

Assåååååååååååååååååååååååååååååååååå!! Jag skrev att jag var världens lyckligaste tjej förut när jag spelade min första match för tre veckor sedan. NU är jag VÄRLDENS LYCKLIGASTE TJEJ! De har tagit ut mig till VM-truppen och VM som spelas i början av Maj!! :D Jag är tillbaka, tillbaka på plan, tillbaka i U19-landslaget och jag ska representera Sverige i VM i Slovakien! :D Finns ingen som förstår hur jag känner just nu!!! Asså jag är så jävla glad så det är sjukt!
......................................................................................................................................................
Ända sen första dagen då jag fick reda på att jag hade dragit av korsbandet, första dagen hade jag bestämt mig: "Jag ska vara tillbaka till VM i maj 2012!"  Det enda jag har tänkt på då jag har tränat är VM. Vissa dagar har det varit lätt att träna, vissa dagar har det varit jobbigt.. men jag har inte hoppat över ett enda träningspass för jag har hela tiden vetat vart mitt mål är. Det känns helt sjukt!! Det är det här jag har jobbat och kämpat för i ett helt år, i ETT ÅR!! Och nu är jag där!! Eller aa inte än. Jag är uttagen till truppen, VM och VM-lägret i slutet av april. Men jag måste bevisa att mitt knä håller! Skulle det hända något på vägen med knät kan jag missa det. Men det ska jag se till att det inte gör. Jag ska träna som fan, och visa att det håller!! Som Peter Svensson sa: "Du tror på ditt knä, det är dags att vi andra börjar göra det ocskå!"
......................................................................................................................................................
Nee det finns ingen som förstår hur jag känner. Hur mycket tid jag har lagt ner för att komma hit. Hur många gånger jag har stått kvar där helt själv i gymmet då alla gått hem.. Man får ingenting gratis, men jobbar man hårt får man oftast betalt för det! Jag tror fortfarande inte att jag har förstått det.. men jag är huur glad som helst!! Jag har såklart mig själv att tacka för att jag tog den här platsen, men inte bara! Måna två sjukgymnaster Lars och Åsa har hjälpt mig sjukt mycket, mina tränare Tore och Peter har trott på mig hela vägen och vetat hur mycket jag vill det här! Laget har stöttat mig! Farfar och Athletica har hjälpt till att betala skyddet och utan det hade jag inte kommit hit! Pontus har stöttat mig mycket!! Min familj har alltid stöttat mig och framför allt min pappa!! Finns ingen som har funnits där så mycket som han har gjort!! Hjälper till med allt, hör av sig hela tiden, och tror på mig som ingen annan! Hade inte klarat det utan dig pappa!! <3
......................................................................................................................................................
Finnkampen förra året! <3
......................................................................................................................................................
EFT förra året<3
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................

Några kvar från förra året! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh grattis! Det låter så roligt att du klarade det genom att kämpa' du inspirerar andra!!! LYCKA TILL

2012-04-06 @ 09:31:34
Postat av: Carro

Tack så jättemycket Emelie!!:)Uppskattar det verkligen!

2012-04-17 @ 18:19:36
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0