ANTAGEN!!

Heeej allåååå!!!
Inne på andra veckan med lagträningarna nu och det känns super!! Eller aa det hade ju kunnat vart bättre med knät men känns bra ändå. Nu är det klart att det blir operation iaf! Vet dock itne exakt när, måste skriva över mig till Västerbotten och grejer men det ska nog gå rätt så snabbt iaf!
.
Vad har man gjort förutom att träna då? Jaa det blev spontanlaserdome förra veckan, på tjugo min ringde vi ihop 11 pers från klassen (gamla klassen)som kom till stan och körde laserdome! Riktigt kul vare! Kan väl inte skryta med att jag är bäst som Pontus gör och är men det var kul iaf!! :)
.
Har även jobbat ute i Pontus stuga med att måla och lite sååå.. sen har jag även jobbat på Online med telefonförsäljning! Inget jobb jag skulle jobba på i hela mitt liv men just nu funkar det faktiskt! Man behöver inte jobba så många timmar i veckan vilket är bra om jag ska ha kvar det när jag puggar. Sen går det faktiskt rätt bra också! Har vunnit några interna tävlingar om vem som säljer mest så känns bra! :)
.
Har typ blivit TEG-bo... :O Bor typ hos Pontus justr nu, har inte flyttat över min väska till min lägenhet sen vi flög upp hit... hehhe.. men blir väl tillbakaflytt snart!
.
JUSTE!! Höll nästan på att glömma det jag skulle skriva.. jag kom in på mitt förstahandsval
till Universitetet!! Var 5:e reserv först men nu kom jag in och ska börja plugga till hösten!! Civilingenjör
Industriell ekonomi ska jag gå! Känns riktigtbra!!
.
Puss och kram och godnatt.. om ett tag.. !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0