Prag?!!

Nu har Belebrudarna ocskå dragit till Prag!!! Fan va kul, kör hårt tjejer!!! Pontus drog också till Prag idag med Dalen så han är borta tills på måndag! Blir säkert sjukt kul för han, mindre roligt för mig som kommer sakna han som faan!!! Men vi får hoppas att dagarna går fort!
.
Nytt rekord med tidiga träningar har jag slagit! Igår vid 11 hade jag hunnit med att ha körlektion, gymmat och cyklat intervaller! körlektion 07.10 och sen direkt till IKSU efter det!! Sjukt skönt att ha hela dagen kvar sen!! Idag vare lagträning 17.55-20.00 as usual! Operationen då? Återkommer med det när jag själv har fått veta lite mer. Ska ringa lite samtal imorn så får förhoppningsvis rätt så snart reda på när det blir operation!!
.
Juste jag har gjort ett arbetstest(konditionstest) på löpband som gick riktigt bra!! Har inte gjort det testet förut så har inget att jämför med så men om man ska jämföra med beep så ska det vara kring höga 13 enligt fystränaren Andreas, alltså nivå 13 och nånting. Sprang 13.3 innan jag skadade mig och Andreas sa att jag låg där nu också om inte ännu bättre!!!! Jag har alltså fått tillbaka min kondition och har kring testvärde 60 igen!! Var nere på 52 innan sommaren så jag kan säga att jag är väldigt nöjd med min sommarträning!!! Känns sjukt bra att jag kommit tillbaka till den. Känns dock mindra bra att jag snart ska operera och kommer tappa den igen... men det är väldigt bra att jag fått upp den så pass bra ändå för det kommer underlätta senare osv... ska berätta mer om det sen!
.
Sen var jag även på middag igår med Pontus hos Sua och Emelie(hans mamma och syster)!! Var ett tag sen man var där så det var riktigt mysigt, och gott!!
.
Ne nu ska jag nog öppna min körkortsteoribok och läsa  lite mer än vad jag gjort!! Har bestämt att jag ska läsa som fan nu när Pontus är borta, måste verkligen göra det!! Men vi hörs och ses!! Lycka till alla i Prag!! Ååh fick mms av Peter, tränare från RIG:
.
.
.
Tänkt att man blivit för gammal för att få följa med på dom här resorna!! Sjukt! Saknar det lite grann.. men bara lite..<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0