Ännu en korsbandsskada på RIG?

Nu har jag fått lite tid med min fina Jennifer!!! Weei mysigt!!!
.
Har hört lite av de som är i Finland, det verkar ha gått bra för dom hittils men sen har det kommer en väldigt tråkig nyhet också.. Emelie Melkersson Jansson har till 99% dragit sitt korsband på träningen inför matchen imorn...jag förstår inte hur alla dessa korsbandsskador helt plötsligt bara kommer upp lite här och var.. har inte hört om det mycket alls förut och nu känner jag flera stycken det är heelt sjukt!! Lider verkligen med henne, förstår precis hur hon känner... de var ungefär under samma tid som jag drog mitt förra året... så himla orättvist och aa jag vet inte vad... jag lovar att jag ska hjälpa henne genom hennes rehabb, jag ska ge henne alla tips jag kan!! Precis som jag ska med Ida här hemma också!! Jennifer har kommit ganska långt i sin rehabb vilker är bra!! Men många är det nu.. för många...ni som inte har skadat knäna, gör knäövningar så mycket ni kan, ett tips bara! Även om du känner dig jättebra tränad, det kan hända vem som helst i de mest oväntade tillfällena tyvärr.. .
Men som jag brukar säga.. det är inte värt att gräva ner sig för mycket.. bryt ihop och kom igen!!! Kämpa på, det är det bästa man kan göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0