..eller kanske..

Okej jag hänger knappt själv med i svängarna om jag ska vara ärlig även om det har gått segt nu på slutet..går och väntar på att det ska hända saker sen händer allt möjligt! Som jag nu har förstått det så är det inte säkert att jag ska göra titthålsoperation imorn. Jag ska iaf till Artrokliniken och träffa Magnus Forsblad som opererade mig så får vi se vad som händer sen!
.
Okej jag hänger knappt själv med i svängarna om jag ska vara ärlig även om det har gått segt nu på slutet..går och väntar på att det ska hända saker sen händer allt möjligt! Som jag nu har förstått det så är det inte säkert att jag ska göra titthålsoperation imorn. Jag ska iaf till Artrokliniken och träffa Magnus Forsblad som opererade mig förut så får vi se vad som händer sen!
.
.
Kaffe och tidning på flyget idag... vuxenpoäng till mig!
.
Fick återigen en sjukt god middag! Inte grillat den här gången men fläskfilegryta med hemmagjort potatismos!! Just hemmagjort potatismor är huur gott som helst!! Blev sjukt mätt!! Om jag nu ska göra titthålsoperationen imorn får jag inte äta tolv på timmar innan.. hur ska jag klara miigg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0