Mys med trevligt folk!!

Tjooo!!!
Träna, träna, träna.. känns som det e det enda jag gör typ.. ne inte riktigt men mycket blir det! Var iaf ledig dag igår och guuuud va skönt det var! Vi var på stranden några stycken från klassen typ hela eftermiddagen och sola, bada, åt glass och spelade volleyboll!! Hur skönt som helst. Sen gick vi ut och åt på kvällen på Olearys, så jävla gott vare! Kött, pommes, bea och majskolvar som jag typ har tjatat hela veckan på att vi måste äta! Ne men det var riktigt trevligt faktiskt!
.
Nu har jag precis varit hos Emelie som kom upp igår!! Vi har sett film och ätit glass, myyys!!! :)
.
Imorn börjar första gemensamma träningen med IKSU!!! Får se hur mycket jag ska vara med och vad jag kan göra. Det är tester med cooper och beep men vet inte om jag kan vara med på nått eller hur det blir. Får se imorn helt enkelt!
.
BTW så var jag en snäll flickvän här om dan och städade Pontus lägenhet när han inte var hemma!! Efter som jag typ bor här nu och stöka ner kände jag att jag kunde göra det! :)
.
.
.
.
Ska sova nu, jobb imorn och sen träniiiiiiing!!! Pratade nyss med Felicia i telefon.. ååh saknar dom redan :'( världens bästa!! Men godantt och sov så gott!!
Puss <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0