Balen!

 Seeeen har vi även haft bal. Hemma i Stockholm har man bal redan i 9:an sen har man ingen på gymnasiet men här i Umeå är det tvärt om. Så det här blev min andra bal trots att den här var mer "seriös" och större än den i 9:an.

Ja då förstår ni säkert att jag som alla andra har planerat inför den här baldagen hur länge som helst!! Att jag i god tid fixat klänning, skor, smycken, väska, bestämt håruppsättning, fixat en gammal bil att åka dit i och allt! Meeeen det var ju inte riktigt så..nån månad innan hade jag ingen klänning, dagen innan hade jag inga skor och ingen bil att åka dit i, samma dag hade jag inga smycken, inte bestämt hur jag ska ha håret och ingen väska! Man kan ju undra om jag ens gick på balen.. men det gjorde jag! Allt löste sig och balen blev precis som den bal många andra sett fram emot och planerat inför så länge om inte bättre! Dock hade jag knappt gått på balen om jag inte fått så mycket hjälp av Pontus mamma Sua!! Hon har hjälpt mig med så mycket, fixat klänning, smink, hår, väska, skor ja allt!! Tack så jättemycket!!! Köpte en blomma till henne som tack!!:) Sen ringde jag pappa dagen innan och hade panik över att vi inte hade någon bil att åka dit i. Han ringde upp mig fem minuter senare; fixat!! Hahha, då har han fixat en rosa cab till oss!! Hur gjorde du det? Äh jahg sökte på raggare i Umeå och fick fram "Big Papa" som brukade köra till balen. Nån hade fått återbud så vi hade väldigt tur!! Så om ni ska på balen nästa år kan ni söka på dem och boka I TID!! :)

Här kommer lite bilder, fler hittar ni på fb! :)





























<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0