Jag älskar dig!

Som de flesta redan vet så tog det slut mellan mig och Daniel förra året. Vi hade en jättefin tid tillsammans men sen höll det inte längre. Jag har valt att inte skriva någonting om det för jag ville inte göra värsta grejen av det, men nu är det som det är och nu vet ni.

Jag gick vidare och kom på att jag hade ju faktiskt en väldigt fin kille som gick i min klass. Och ju mer jag lärde känna honom ju finare belv han för mig. Idag har vi varit tillsammans i ungefär fyra och en halv månad och jag mår så jävla bra när jag är med han!


Lite saker vi har gjort hittils: :) (Jag är lite bättre på att ta bilder än vad Pontus är vilket ni kommer märka;))


Han kom till mig en dag vid nio på kvällen och fråga om vi skulle dra till Café Göteborg så vi åkte dit och åt krossad kladdkaka med glass! :)





En annan dag blev det Wayne´s Coffee! :)









Mys hos Pontus! :)





Sedan blev det Påsk och vi båda överraskade varandra med godis. Det blev en hel del!







Vi åkte hem till mig i Stockholm och Ozzy fick en ny bästa vän! ;)



Vi åkte in till stan och kollade på kläder! :)





I väntan på att Pontus provar kläder..hehhe..



Vi tog bilen till Statoil och köpte Cola!





Pontus fick fira sin födelsedag hos mig och han fick tårta på sängen pluss ett fint armband. En silverkedja med bricka på! :)





På kvällen åt vi på Mongolian i stan! :)





Två ganska trötta människor påväg tillbaka till Umeå! :)









I Umeå skulle vi cykla och kolla på IKSU-Djurgården i Semi. Hade precis varir och kolla på SDF-SM och var jättehungriga så det blev en Pizza på vägen! :)







Standard frukost! Raskermackor med marmelad! C<3P!



Vi upptäckte en ny väldigt god pizza som vi inte ätit förut; Ubåtpizza! :)







Ubåtpizza igen!!









En kväll gjorde vi våfflor till middag! :)





Och han e så duktig som diskar! ;)



Vi gick på balen tillsammans! :)







Och vi tog STUDENTEN tillsammans!!



Lite av vår resa hittills men den kommer bli längre än så! Älskar dig stört mycket Pontus Eriksson!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0