Föräldramys och mera mat!(gammalt inlägg)

( skrev det här inlägget i onsdags men internetet försvann helt plötsligt så hann aldrig lägga upp det, så ni får det nu!)

Heej igen!! Nu har vi precis haft föräldrarna på besök här på hotellet och pratat lite, väldigt mysigt! Va ett tag sen jag var hemma och fick tid att prata med pappa irl så det var mysigt! Ja annars har vi väl mest ätit! Middag sju, Kvällsfika åtta och snart ska vi få yoghurt som vi ska få i oss precis innan vi går och lägger oss. Idag är det 23:00 som gäller då vi har sovmorgon till 10:00! Sista gruppspelsmatchen är inte förns fem imorn mot Slovakien!

Juste vi har spelat lite spel också och kört scharader! Riktigt kul!! Ne nu ska jag ringa min älskling hemma som jag saknar så sjukt mycket!!!! Sen ska jag och Therese se lite film och sen sova!! Puss och kram alla fina! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0