Första matchen mot Ungern!

Heeeej igen!!
Sitter just nu i conferensrummet där det finns teckning och svetten rinner typ i ansiktet. Sjuuukt varmt! Snart äre vila på rummet som gäller och där har vi iaf AC så man kan få ner värmen lite! Älskar att det är varmt så klagar inte men aa.. ni fattar.. det är inte jättebra att var i värmen hela tiden.
...................................................................................................................................................
Iaf,  matchen mot Ungern nu då! Jaa vad sk aman säga, Ungern överraskade faktiskt och pressade på rätt bra i början men sett över hela matchen så tog vi vara på chanserna och vann till sist med 18-0! Bra första match! Som Marcus sagt så är det viktigt att göra en första period så man kan vila spelare mot slutet av matchen så vi orkar genom hela turneringen. Vi drog ifrån med 9-0 i första och efter andra började vi fokusea mer på långa anfall och backa hem. Jag själv är nöjd med min insatts. Hoppade in efter första perioden och fick några instick på mål där jag  tillslut fick två ass tror jag det var. Andra perioden blev som sagt lite lugnare men vi tog hand om bollen bra. Annars så gjorde Öhman 5 mål och ett ass!! Sjukt bra! Nathalie hade många mål hon också! Men överlag så gjorde alla en bra match! Knät kändes bra också så det var skönt. Är inte orolig när jag väl kör men det är ändå fem matcher totalt så aa.. vet inte hur mycket jag kan köra...grejen är att jag känner ingenting i knät fram tills jag vrider till det lite...och i det läget vill jag helst inte hamna... men vi får se hur det blir!
...................................................................................................................................................
Nu är det som sagt vila som gäller. Sedan ska vi få gå en liten sightseeing i stan för att sedan shoppa lite. Efter det är det middag och lite genomgång för morgondagen.
...................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0