lämna rig?

Ja jag läntar tills allt skolarbete är över, längtar till studenten, sommaren och tiden då man bara kan njuta av livet. samtidigt innebär det att jag kommer lämna rig!! Det känns som att jag har gått på rig i hela mitt liv nästan.. ne men under en längre tid iaf. Tänkt allt vi hat gjort, allt vi har gått igenom, det e fan sjukt mycket! Jag vill inte lämna alla. Fast även om vi treor går ut betyder det ju inte att vi aldrig mer kommer ses precis, men ändå. Sorgligt..
.......................................................................................................................................................
Aaaah projektarbete..kan det bara vara klart snart!!!!! Håller på med diskussionen nu och sen har jag några frågeställningar jag måste fixa till lite. Satt hela kvällen igår och försökte göra olika diagram på hur misn styrka och kondition och så har förändrats.. tar sjukt lång tid i och med att jag knappt vet hur man gör.. men fick lite hjälp av papap så tror det blir bra ändå! aah jag vill ha sool, bad, glass.. jag vill bara ligga ute och bli brun!!!! Det är SNÖ kvar här uppe! Ne okej inte så mycket alls men det finns en del drivor här och var. Aja, snart är det sommar och snart är jag klar med mitt projektarbete!
........................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0