hej umeå

Skrev det här inlägget i början av veckan så det handlar alltså om veckan innan den veckan som varit! hehhe..
 
Heej igen alla fina människor!! Tänker inte ens försöka börtförklara mig...
.
Så vad har jag gjort den här veckan som varit då? Jag hade min andra tenta fö
 
rra onsdagen, i programmering var det. Ingen aning om hur det gick, får se när jag får tillbaka den helt enkelt. Efter tentan den dagen var vi några i klassen hemma hos Linda och åt tacos, myys. Sen var vi och spe
 
lade biljard i stan samt var på fortet. Sjukt kul, har vart där två gånger tidigare med laget. Det är massa celler så ska man klara olika uppdrag i cellerna. Det underlättar dock om man är helt hel, kunde ju inte göra allt men det var kul ändå.
.
Har även jobbat i garderoben på Invito. Har jobbat där tre gånger nu totalt. Får jobba lite då och då om jag vill, inte det mest händelserika jobbet men bra med pengar iaf! Får jobba lite när jag kan på Corona också, vara ute och plocka glas och så. Har inte blivit så många gånger hittils eftersom jag inte har haft så lätt för att gå, men lär bli några sådana pass framöver. 
.
Annars då? Jo det är bara bra med mig. Var på stan idag och såg massa fins som jag bara ville köpa!! Men var duktig och tänkte på att det faktiskt är jul snart! Helt sjuktått så himla fort. Det flyter på med knät iaf. Har dock lite problem med min svullnad som aldrig går ner... var liknande förra gången också så det blir nog bra snart. Kör iaf på med min rehabb 3-4 gånger i veckan. Det var en i laget som underade hur man tar det mentalt. om träningen alltid flyter på bra eller om det är jobbigt. Vet inte riktigt vad jag ska svara, det är klart det är jobbigt och inte alltid så kul. Man får perioder där man tänker att man aldrig kommer bli som förr. Men jag tror ändå att även fast det inte alltid känns så, så tar de andra känslorna över tillslut. Känslorna om att vilja komma tillbaka bättre än någonsin. Att komma tillbaka till det man faktiskt älskar!
.
Nu ska jag umgås lite med min kära pojkvän som är här hos mig. Åh jag hoppas vi får tag på en lägenhet snart. Nu har vi vart med varandra typ varje dag sista tiden. Och när man inte är med varandra känns det så tomt. Hoppas. 
Puss och kraam! <333
Har lite blandade bilder att bjuda på:
Lite jobb på invito..
 
.
Innan jag och Emelie skulle jobba på Corona var vi tvugna att ta en bild med Peter Siepen...
.
Det här är lite av det vi gjort på programmeringen...
.
.
And this is our BIG FAT mattebok! Som förövrigt är på engelska(y). Väskan blev helt plötsligt 3kg tyngre..
.
Fick ett så här fins sms av Pontus.. Var lite less över att jag inte var på plan och gjorde poäng som förr...
.
Sen har jag även beställt detta armband som Evelina har tipsat mig om. Finns att beställa på den här sidan om ni är sugna: http://www.ungcancershop.se/armband-c-163-1.aspx
.
 
<3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0