Champons cup GULD och fina grannar!

Tjennahallå!
 
Som ni alla vet(hoppas jag) så tog vi guld i Champions cap(f.d.Europacupen)i helgen!!!!! Så jävla bra tjejer, bästa laget i världen!! Inte dåligt! Önskar såklart att jag hade kunnat spela men fick heja på från läktaren. Är sjukt stolt över er tjejer, riktigt bra gjort!
.
Sen måste jag säga att jag har så fina grannar! Lånade ut mitt förråd då de behövde ställa in lite sommarmöbler och för någon dag sedan när jag kommer hem hade jag fått ett brev med Umeå C presentkort i. Alltså presentkort som gäller i de flesta av stans affärer. Blev hur glad som helst, tack så mycket!!
.
.
.
.
.
 
Ne nu ska jag försöka sova! Går alltid och lägger mig så himla sent annars, kan verkligen inte lägga mig tidigt... men somnar jag innan tolv får jag väl vara nöjd! 
Puss och godnatt alla glada! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0