Saknaden är stor...

 
Att jag e seg? Nee det har jag verkligen aldrig hört förut...
.
Men nu e jag här. Har vart hos Sussie i laget ikväll med tjejerna och ätit tacos, efterrätt med jordgubbar, banan och annanas doppat i choklad samt lite filmmys. Nu har vi taggat upp för andra matchen helgen som är borta i Täby imorn kl:17!!! Så alla hemma som vill träffa mig kommer dig då!! Ne men det ska bli kul att träffa familj och vänner hemifrån, saknar alla så stört mycket! Verkligen jättemycket. Jag har det hur bra som helst här uppe men ibland vill  jag bara att allt ska vara som förut, hemma med familjen och bästavännerna. Vill bara att ni ska veta att jag saknar det! Stört mycket! Pratade just med Jennifer i telefon. Fan det känns ju som att det var år sen...börja typ gråta när jag la på.. ne men seriöst, sakanden är stor!
.
Pontus är nu påväg hem från bortamatch i Helsingborg..16 timmars bussresa, ganska segt... Så har inte sett han på hela helgen . Han kommer hem imorn lagom till att jag ska åka igen.. 
.
Knät mår iaf bra och det går sakta men säkert frammåt. Har fått lite nya övningar som jag nu ska köra ett tag så det ser bra ut. Är enkla övningar som benpress, utfall, bencurl, vadpress och lite övnignar med pilatesboll som jag kör just nu, pluss att jag försöker få upp lite puls med att kasta medicinboll mot väggen som jag berättade om förut. Looking good so far! Visst det e sjukt drygt med rehhab..igen... men ett år till av mitt liv, sen kan jag förhoppningsvis göra det jag vill igen. Man får kämpa på helt enkelt. Eller det e inte alltid så enkelt, men det är det man får göra! Det finns folk som har det värre.. tyvärr, tyvärr så finns det det. Sjukdomar och skador borde inte få finnas. Men med fina vänner och familj runt omkring så kalarar man allt. Det gör man! 
.
Nee nu är väntar sängen, helt själv, gillas inte men men så är det ibland. Puss och godnatt alla glada. Ta väl hand om dom ni har, lova mig det! <3
.
 
'"When life gives you a hundred reasons to cry...show life that you have a thousand reasons to smile."
<3

Kommentarer
Postat av: Thomas

Lite seg kanske ;) KRAM

2012-11-04 @ 16:03:35
Postat av: Carro

ne vadå aldrig!!! :)

2012-11-06 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0