"Det där ska jag bli bra på!"

Hallooj!!
.
Vet ni vad vi har idag gjort klart vårt arbete!!! Vårt PM som vi hållt på med i tre/fyra veckor är klart!! Och alla andra skrivdelar så nu är det bara matten kvar på denna kurs med tenta nästa fredag!! Vi fick även tillbaka en av våra uppgifter vår grupp har gjort och vi fick 5,5 av 6 alltså vg! Bra jobbat gruppen! Har inte riktit förstått till 100% hur betygen fungerar men på den här uppgiften kunde man få g eller vg iaf så det var ju bra!
.
Annars så har jag, Karin och Cassi från IKSU varit på Intersport ikväll för att visa upp oss och har då gått och delat ut tygpåsar med vattenflaskor i bland annat. Tittade även på en polefituppvisning(typ blandnig mellan poledance och fittness i guess)och sen såg vi en modevisning i butiken ovanför på D&D. Man blev ju typ inspirerad av båda uppvisningarna. Hon som var ledaren i polefituppvisningen, fan va stark hon va. Typisk mig och tänka "det där ska jag också bli bra på".. hhahah.. och sen var det några sjukt fina kläder på modevisningen så vill bara shoppa nuuu!! Om man då kunde ta sig in till stan från teg... ne juste jag kunde ju inte cykla..
.
Annars går det fraktiskt frammåt med knät. Lämnade kryckorna hemma under kvällen också och börjar ju gå ganska bra nu iaf. Blev ett träningspass efter intersport"jobbandet" med mina knäövnigar som jag har med min sandpåse samt lite armar, mage och rygg!
.
Leeedig imorn, sjukt skönt. Jag gillar det här med universitetet att man har lite lediga dagar här och var. Dock har man ju plugg och göra men känns ändå bättre att veta att man inte har några föreläsningar.
.
Nee nu ska jag sova, Pontus har sin första tenta imorn i Experimentell metodik. Puss godnatt! <3
 
Bjuder på en fin liten bild av oss i grupp 4!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0