What to doo

Heej!
.
Är som sagt ledig idag och har därför passat på att plugga så jag slipper göra det i helgen... fast så vare ju inte så. Nee jag har faktiskt sovit, diskat, kollat tv och betalat av matteboken. Pontus kom precis hem efter hans tenta som har trodde gick bra så vi får hoppas på det!.
.
Ååh är så himmla shoppingsugen!! Har inte vart i stan på en månad och jag har massa saker jag vill köpa! 
.
Ska göra nån lunch nu sen får jag se vad jag gör av resten av dagen. Plugga, träna, gå på stan, träffa tjejerna i klassen? Allt blir så svårt när man inte kan cykla och ta sig någonstans... men allt löser sig samtidigt på ett eller annat sätt! :)
Ha det så bra idag allihopa! Ser ut att vara en kall och solig höstdag idag!! :) puss och kram! <3
.
En gammal bild på mig och Emelie! Långt hår jag hade där då..
.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0