This is me when I'm working

 
 
Idag är jag helt ledig!! Från både träning och jobb! Det var inte igår precis, sjukt skönt!! Ska nog ändå dra till IKSU och leka lite med klubba och boll. Det är ju nya klubbor som gäller nu, Exel. Vet inte om jag gillar att de är så spikraka. Är ju alla klubbor i för sig men jag har alltid haft helt böjda klubbor både på blad och skaft. Men raka är nog bäst ändå så ska försöka vänja mig.
 
This is me when I'm working:
 
Sjukhuset
 
 
 
Black Jack

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lite kontrast på arbetskläderna! ;)

2013-07-17 @ 09:24:22
Postat av: Carro

Man måste ju kunna variera sig ;)

2013-09-04 @ 23:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0