Surprise from Sthlm!

Tjenna alla!!! Nu har äntligen mina fina tjejer från Sthlm kommit och hälsat på mig här uppe i Umeå!! Blev så chockad när de kom för några veckor sedan! Hade ingen aning att de skulle komma och så knackade det helt plötsligt på dörren. Jag öppnar och där står Matilda och Jennifer glada och med presenter i handen!! Blev så himla glad! Älskar sånna fina överraskningar!!
 



 
 
 
 
 
Vi hade det verkligen jättemysigt den helgen, riktigt lyckat var det!
.
Annars så går det jättebra med knät! Har dock inte börjat träna innebandy än men känner mig ändå väldigt stark och ska snart göra ett styrketest (biodex) för att se exakt hur styrkan ligger till sen får jag nog börja gå på planen lite smått. Som jag har längtat!! Och IKSU är i semifinal!!! Sjukt bra tjejer! Nu är det första semin som väntar nästa fredag! Kul att så många från klassen kom och kollade också, vi var 15 st civilingenjörer som satt tillsammans och hejade på läktaren, riktigt kul!
.
Skolan går bra den med! Har klarat allting hittils vilket känns jättebra! Nu är det tenta nästa onsdag som gäller och det i Nationalekonomi. Inte det lättaste men hoppas att det ska gå bra! Pluggar mycket med de i klassen och vi har det faktiskt kul när vi pluggar. Skrattar bort hälftenm av tiden men det är det värt! Trivs verkligen! Förra helgen hade vi filmkväll hos mig, vi var och åkte pulka, vi var på allstar och såg fotboll och aa.. massa saker. Riktigt kul!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0