Andra matchen spelad!

heej! Då har jag spelat min andra hela match vilket var välditgt roligt. Blev vinnst, IKSU-Ungdom- Övik 7-2!  Riktigt bra tjejer. Var även min bästa match då det blev två mål från min klubba och jag blev även matchens lirare! Åh det är så kul att det äntligen börjar flyta på igen! IKSU Elit tog även hem tre poäng mot Karlstad med vinns 3-9, riktigt bra!
 
I veckan som kommer ska jag träna innebandy måndag, torsdag med Ungdom, tisdag med Elit och styrka onsdag. Sedan på fredag bler det avfärd mot stockholm för två matcher mot Hammarby på lördagen och Täby på söndagen.
 
Har varit en bra helg helt enkelt. I fredags var Måns, Nils, Saga och Sofia här och kollade på nya lägenheten och så såg vi film. Riktigt mysigt. Ja jag och Pontus har flyttat ihop nu och bor i en tvåa öst på stan. Känndes ledsamt att lämna min fina lilla etta och grananrna på Hedlundavägen men känns samtidigt riktigt bra att bo här. Vi trivs! Är även mycket närmre till träningar och skola. 
 
Ne nu ska jag sova, mycket plugg i veckan då det är tenta på fredag! Godnatt alla!
 
Här får ni en liten sneakpeak på vårt vardagsrumm i lägenheten. Är inte klart men vi har fått upp lite grejer på väggar och så iaf.
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0