The physio

Hallo!
 
Två till dagar har gått här i Winterthur. Var och kollade på träningen igår, nu i en annan hall, Oberseen. Var inte med och tränade men fick testa lite klubbor och skor. Träffade även the physio, sjukgymnasten, som kollade på mitt knä. Fick göra några övningar som utfall, marklyft, hopp och olika rörlighetsövningar. Efter att ha gjort dessa övningar tyckte han att det såg bra ut. Vi la på lite mer vikt då han ville se vart mina svagheter kom fram. Han mena på att tröttar man ut musklerna ser man vart den svaga länken är. Dock ville han testa det  ännu mer nästa vecka när jag förmodligen är bättre i halsen, och gå på ännu hårdare. Men av vad han såg igår tyckte han att det såg bra ut med tanke på min bakgrund, så det är ett plus! Känns riktigt bra att jag fick träffa han så fort!
 
Idag har jag först varit med Irené, hon som hämtade mig på flygplatsen, och hon har visat mig hur bussarna går, hjälpt mig med att fixa ett busskort, gymkort, och sen åt vi lunch. Vid 14 mötte jag upp Mäggi, en i laget, och hon visade runt lite i stan. Vi fikade även på ett café där vi mötte upp Alex, som också spelar i laget. Riktigt snälla och trevliga!
 
Har även kollat upp lite fler kurser. Är inte riktigt säker på exakt vad jag får läsa än men ska iaf skicka in vad jag vill läsa nu i veckan(imorn). Har skrivit ner 22 kurser nu så hoppas jag får läsa någon av dem(måste läsa ca 10 st). Men ska nog vara lugnt!
 
 
 
 
 
Imorn har jag tänkt att jag ska testa att träna. Vill inget annat just nu. 
 
 
Bis Morgen!
 
Liebe Grüsse,
Carro
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0