Nu ska jag packa inför jullovet :D

Så jäävla sköönt!!! Vaknade i morse och tänkte att ikväll ska jag vara så jävla glad över att allt i skolan och allt e över och att jag har ett tre veckors jullov frmaför mig :D Det ska faktiskt bli väldigt skönt att komma hem och bara träffa alla hemma :)  Ska bland annat åka till strägnäs, spela storvreta med rig och bele, och åka skidor i trysil sista dagarna :) Kommer bli asskönt!

Nu till matchen. Spelade ju mot sävar idag och det blev 4-2 förra gången vi mötte dom. Nu vann vi med 5-4 i sudden. Måste bara säga att alla hade sjukt bra inställning verkligen hela matchen igenom. Tempot var verkligen ashögt. Samtidigt var vi nog för övertaggade så vi slarvade väldigt mycket i passningsspelet, ändå vare vi som hade övertaget i matchen. Låg ändå under med 4-2 med 8 min kvar. Vi gör då 3-4 och nät det är fem min kver assar jag till josse som sätter den och det är lika. ¨Så skönt att vi kan hämta upp det underläget. 3 min in i sudden sätter conne den och vi får i alla fall med oss två poäng från matchen och får behålla ledningen inför juluppehållet:) Med tanke på att vi är så många nya ettor i laget, hade Tore och alla aldrig trott att vi skulle ligga så här bra till i serien. Spelet kan fortfarande förbättras men ändå starkt av oss att ligg adär vi ligger.

Nu har jag precis satt på en tvätt. Tänkte tvätta färgat, vitt och svart i samma, bara för att.  Ville inte ha kvar nån smutstvätt över lovet, men båda tvättmaskinerna var lediga så jag delade upp det ändå :P Nu ska jag packa :O Kommer bli fett svårt, måste liksom tänka på att ta med mig underställ, till fjällen, och rigkläderna till storvreta.
Men imorn äre loooooovvvvvvvvvså njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0