Silver och brons i Storvreta!

Lite sen med inlägget kanske men orkade faktiskt inte skriva om cupen när jag kom hem igår runt tolv.  Bele tog sig i alla fall hela vägen till final i storvreta med 46-1 i målskilnad!!! Det e grymt bra tjejer! Tyvärr gick det inte riktigt lika bra i finalen mot finnarna. Vi tog ledningen med 2-0 efter första. Sedan tappade vi till 2-2 och tog där efter ledningen med 4-2 igen. Men sen vet jag inte vad som hände. 4-4 med ca tre min kvar och sedan gör dom mål ca 2 min in i sudden! Kul att vi torskade i sudden igen....... men men silver i alla fall, vilket e ändå e bra!






Rig Umeå var också med och spelade storvreta men hade bara 8 spelare plus målvakt. Jag var anmäld med båda lagen men kunde bara spela en match med rig eftersom att de andra krockade. Rig tog sig ända till semi i dam 20, där de tyvärr förlorade med 2-0, vilket är förståeligt med tanke på hur få de var. Grymt starkt att ändå komma så långt bruuds!!!



Annars var det en väldigt rolig cup. Det var kul att typ alla man kände bodde på samma skola. Rig tjejerna bodde i korridoren över oss, Therese från högdalen bodde där och sen mötte man även Felix och Rudd från rig som var där med sina hemlag.

Hahah det händer alltid något kul som man komme rihåg från den cupen. Förra åreat vare Elin som halkade på golvet när vi spelade rundpingis med några killar....hahah och vi fick det på film ;) i år vare Jennifer och Matilda som stod för det roliga... hahah ni som  inte var där kommer inte fatta.. men jag säger bara..- Ska inte ni ha mjölk?... och .. - Vadå så du vill inte spela?.. hahhaha höll på att garva ihjäl mig!

Tog lite bilder från hemsidan. Fler bilder och matchkomentarer hittar ni där.
Ett silver och ett brons är i alla fall inte helt fel!!!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0