Stan med brudarna idag och bastu igår!

Blev ännu en mysig kväll igår, den här gången med Matilda och Jennifer :) Vi lagade god middag som blev kyckling inlindad i parmaskinka och pasta. Vi hade aldrig gjort det förut men gott blev det :) Efter det gick vi ner och bastade ett tag och sprang ut i snön :D Kallt ja, men skönt när man kom tillbaka till bastun ;) Efter det kollade vi på en film som gick på tv och snackade lite och sov:)

Såhär fint hade dom gjort innan jag kom ;)




      Sen vare de här med bastun och snön... ;)

- Okej Carro är du berädd med kameran?
- Jadå spring ut nu!
- Carro ta fort fort!!!



- Äntligen, nu springer vi in! Får jag se kortet?
- Hehhe, glömde blixten....


Ja så kan det gå... lyckades nästa gång iaf... ;)



.....men det var inte bara jag som hade problem med kameran ;)

- Ta nu Jennifer!!
- Jaa...
- Ooo va kallt, få se på fotot ?(haha matilda)



- Vaah, det blev helt vitt!!?!

Hahha men tillslut fick vi till bilderna :)

         



Idag blev dom sista julklapparna klara i stan. Gick först runt lite med Flis och Elin och hittade paket både till Matilda och Jennifer ;) Sen kom dom två också till stan :) Köpte även julklapp till Daniel :) Man kan säga att det var gaanska så mkt folk... typ fullt överallt.. men det e kanske inte så konstigt just nu;P

När jag sen kom hem slingade Felicia mitt hår. Skulle slinga utväxten och det blev väl ..ganska bra :P Hahha det blev ju ljusare men blev lite konstig färg typ mitt på huvudet :P Men det var snällt att hon kunde slinga det iaf (a) :)

Snart kommer Daniel och då ska vi kolla på film nere i källaren igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0