Petter Anderssons hälsning till beletjejerna;)

Hahha ja de andra tog sig väl upp runt 3 idag ;) Eller Anna och hennes kopmis åkte till stan och efter en stund kom även Evelina och hennes kompis från skåne, Anna, hem från stan :) Fick se va det hade köpt, mycket fina saker, men sen hitta itne Evelina sin plånbok, och trodde hon hade glömt den på bussen :O Det hade hon också, men vi ringde runt till olika bussnr och gick ner till busshållsplatsen och tillslut fick hon tillbaka den! Tack och lov för det, inte kul om alla kort hade försvunnit och så!

Sen hare inte hänt så mycket idag, tiden har mest runnit iväg. Fixade rummt lite så nu ser det lite bättre ut i alla fall ;) Blev pizza till middag idag för mig Conne och Emelie. Var kanske inte så sugen men när Conne kom och frågade kunde man ju inte säga nej ;)

Lite senare kom det lite Ume folk hit till elevhemmet ovh röjde som fan!!!!!! Njaa, kanske inte direkt. Vi på elevhemmet va gaaanska så trötta, så det blev mest chill, lite snack och så :) Och sen kom även Rig killarna hem med en härlig vinnst på 11-8, från att ha legat under med 7-1, starkt killar!

Juste, kulle hälsa från Petter, något åt det här hållet tror jag det var:
Han hälsar att han själv tyckte han såg riktigt bra ut ikväll (ego), och att han ville följa med mig till stockholm nästa gång för att spana lite på Bele Barkarbytjejerna ;) Han har tydligen polare i sthlm också så..aa..

...Oooo vi får väl se vad som händer.... ;)

Nu ska jag ringa min älskade pojkvän :D sen ska jag sova!!!! så puss och godnatt<3333333333

Kommentarer
Postat av: Sanning

Han var riktiiiigt snygg ikväll

2009-11-22 @ 01:35:11
Postat av: Carro

det e bra att du själv tycker det e sant petter ;)

2009-11-22 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0