Imorn åker han tbx...fixa lite julsaker :)

Ligger och kollar på oc just nu, ska sova snart eftersom både jag och Daniel har match imorn. Han flyger hem imorn halv elva :/ så det blir att gå upp tidigt. Fast jag kan i alla fall gå och lägga mig igen sen ;)

Idag blev det lunch på matbiten sen åkte vi en snabbis till ica för att köpa mat till kvällen och för att hämta paketet som jag sa tidigare. Middagen blev jättegod med kött, krocketter och bea ;) Och i paketet vare lite saker från mamma inför julen :D tackar! Passar ganska bra att börja med sånt nu, idag vare inte direkt varmt här. 2 minusgrader och kommer tydligen bli mycket kallare imorn :S men men , flyttar man till Umeå får man räkna med sånt ;)



Gölligt va ;)

Imorn blire bortamatch mot Iksu Ungdom kl 17.00. Spelade 3-3 mot dom förra gången men nu ska vi ta dom!!!

Juste, ni kanske har lagt märke till klockan ;) Fick lite hjälp av Cornelia, men fixade det själv sen ;)
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0