Emelies kommentarer roligast idag ;)

Nu vill jag bara sova och det ska jag göra också. Är gaanska trött.. på träningen idag var typ alla jättesega i benen med tanke på hur mycket vi har tränat de senaste dagarna: lördag: match, söndag: 2matcher, måndag: två träningar plus lita fys, tisdag: fysträning, jobbig idrott plus match och sen träning idag. Skönt äre i alla fall att vi är lediga från träning fram till måndag nästa vecka, så nu får man ta igen sig.

Har suttit och gått igenom allt inför provet imorn nu på kvällen också. Läste själv först typ 20 anteckningar plus 19 bergarter och massa sidor i boken.. sen gick jag, Evelina och Emelie igenom allt tillsammans snabbt. Känns ganska bra i alla fall, orkar inte göra mer nu.

Hahha roligast idag är i alla fall Emelies ovanliga kommentarer: men nu kommer bussfan! och: Ey min dator funkar nu! Hahha asså jag garva inte liiiiite då. Så är hon typ asglad när hon säger det också ;) Ni kanske inte fattar men det var kul i alla fall ;P

aja, ska sova nu, vi hörs imorn ;)<3333333333

Juste, bele var med i mitt i tidningen alldeles nyligen och Felicia var med på förstasidan;) kolla in våran hemsida om ni vill läsa så finns artikeln där ;) Ville bara säga det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0