Hallonpaj och MTVgalan !

Gissa om det var skönt att sova och om det var gott med hallonpaj ;) Asskönt och asgott vare :) Har precis kollat på mtv-galan i Evelinisens rum med Conne, Emelie och Anna :) Nu hade jag tänkt att sova men nej.... för jag har ju en bok på 500 sidor som ska vara klarläst snart... eller a ganska snart i alla fall.. måste nog börja läsa nu.




Sen hade man ju sklart vaniljsås till :D


Juste, hihhi idag kom min matchtröja i ett kuvert plus lite andra saker jag hade glömt som filmer, matchstrumpor och hörlurar;) Skönt, då för jag spela med nr9 på onsdag ;)


Om ni vill veta något mer så snöar det just nu och imorn blir det trolihtvis lagfest ;)

Aja, ska nog läsa lite nu ändå. Låt den rätte komma in heter boken. Hinner väl med nån sida i alla fall innan jag somnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0