Jennifer Blidholm är sjukt läskig ibland :D<333x2

Hahahha måste bara berätt en sak, det e fan sjukt egentligen. Asså okej att jag och Jennifer alltid tänker lika och att hon alltid vet vad jag ska säga till henne, men igår vare typ läskigt :P

Det började med att jag skrev till henne på msn:

Jag: Vet du en sak? :D
Jennifer: Vadå, äre om Jonte :P
Jag: hahha hur fan visste du det? :O

Asså vi hade inte snackat om han eller nånting :O hahha och det är inte första gången hon har rätt på sånt heller :P  Hihhi och vrf vi snacka om han är för att jag snart ska göra ett inlägg om våran självaste Jonte Nyman( gick i min klass i högstadien), så håll utkik för det inlägget, det kmr snart ;)

Sen på kvällen så smsade vi, sen jag ba helt plötsligt:

Jag: Vet du vad vi ska göra nu? :D
Jennifer: Venne, baka kladdkaka kanske? :P
Jag: Asså hur fan visste du det, du e ju sjuk :D

Hon hade rätt igen ;) sen lite senare, frågade jag en till sak bara för att kolla om hon skulle gissa rätt då med:P

Jag: Nu ska vi kolla på en asbra film, gissa vilken :D
Jennifer: men det här är alldeles för svårt, finns så himla många! Men om jag får gissa så gissar jag väl på she's the man :) haha


Assssååååååå tror ni inte att vi kollar på den ocksåååååååååååå!!!!!!!!!!!!!! Hahah skönt att se att du fortfarande vet hur jag tänker gumman (a) <333333<333333<33333<333333<333333<333333



Saknar min båstarte(a) <333333


Kommentarer
Postat av: din båååstarte <3 (a)

hihihhhihiiihihhi :D jag är bäst ! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-22 @ 13:37:20
Postat av: Jennifer iiigen

hahahhahahhahahhaha OMT ELIN KOLLA REKLAMEN PÅ DE HÄR INLÄGGET !?!?!??!?! om du ser samma som jag ser nu kmr du garva ihjäääääl dig !!! hahahhah <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-22 @ 13:38:46
Postat av: Carro

hihihi japp :D ibland så.. ;)<3<3<3<3<3<3



hahaha har också sett den där reklamen nu,det var den ni garva så mkt till förra helgen ju :P hahah cpbarn :) <333333

2009-11-22 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0