Lagfesten!

Ja i fredags vare ju så att vi hade lagfest hos Max på kvällen men innan det var vi tjejer från laget hemma hos Jossi, som bor i en etta, och kollade lite på idol. Senare tog vissa taxi medans vissa tog bussen hem till Max som bor i en fyra.

  

  

Innan hos Jossi :)

Fick frågan: Vare lugnt och trevligt eller vare mest röj?  Asså... ja det var väl mest röj...
Kul vare i alla fall, behöver ju inte avslöja allt som hände i detalj... eller? Nej det hoppar vi över. Äre nån som undrar får ni fråga ;) Jag, Evelina och Borg hade kul i alla fall.... och det hade väl de flesta andra också :)





Kom väl hem runt 3-4 kanske. Dag? morgon?
Dagen efter hjälpte jag och Evelina till med städningen.. det behövdes ju en del men det tog inte så lång tid..typ :)



Hade på mig leggings, ett svart linne, Emelies bruna kjol med knappar och Jennifers halvkofta :)

 

På lördags kvällen satt vi först och kollade på när killarna körde fifaturnering. Hets? Nej nej, killarna på elevhemmet hetsar ALDRIG, lr? ;)
Samtidigt sitter Emelie och smsar med en kille i klassen, nämner inga namn...men dom tjatade i alla fall på att vi skulle komma till dom, annars skulle dom hämta oss. Visst sa vi, gör det.

Ja sen kom Hugo och Jonas från ingenstanns till Elevhemmet. Jag sa ju killarna på elevhemmet hetsar mkt, så när Jonas och Hugo kom och skulle gå in genom dörren kastade dom mandariner, colaflaskor och hällde en stor hink med vatten över Jonas (lite Emelie:P ) . Hahha klockrent rakt över honom så han blev helt genomblöt, och liiite lack;P Hahhah! Samtidigt stod Hugo och bad om fred xD Sen fick dom se lite hur vi hade det på elevhemmet och vad jag förstod tyckte dom det var fint ;)

Det var fredagen och lördagen det ;) Söndagen? nästa inlägg :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0