Redan planerat helgen, bra jobbat Carro! ;D

Ja det var ganska segt i benen på träningen men det gick väl bra ändå. Intervallerna körde jag på även fast jag var trött, dom var inte så jobbiga som jag trodde dom skulle vara.

Middag blev idag stuvade makaroner och falukorv ;) Vi delade upp det så att Conne stekte min korv och jag gjorde hennes och Evelinas stuvning ;) Andra gången jag gör stuvade makaroner men det blev gott faktiskt, är inte så svårt :)

Nu har jag faktiskt varit duktig och packat allt tills imorn då jag ska flyga hem till sthlm, och läst kanske 30 sidor ur boken och nu ska jag sova :O Riktigt skönt faktiskt, sovmorgon imorn också. Ska försöka ta ikapp lite sömn så jag blir pigg tills matchen på lördag :) Ska nämligen flyga hem över helgen och spela div 2. matchen med Bele mot Djurgården, kul kul :) Ska även få träffa min älskling som jag inte har träffat på två veckor.. saknar honom jättemycket (a) <3 Och på lördagen ska jag vara med brudsen som jag också saknat jättemycket såklart (a)<3 och så ska jag få träffa min underbara syster :D <3

Idag har jag lärt mig att man inte ska tvätta vanliga kläder tillsammans med handdukar,kläderna blir då "ulliga"
-.-  och man ska inte ha kakor synliga i skåpen i köket, då tar dom slut ganska snabbt;)



Jag och Felicia! :)<3

Godnatt nu allihopa<333


Kommentarer
Postat av: axelsson

så jävla fin bild <3

2009-11-19 @ 12:17:37
Postat av: Carro

haha tack ;) <3

2009-11-19 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0