R.I.P!

NK provet gick ändå bra idag faktiskt. Känndes innan som att jag inte skulle hinna lära mig allt men det var inte så svårt. Eller man vet ju aldrig vad man får i för sig, man skulle förklara ganska mycket, missa säkert nått men i stora helheten gick det bra ;) Idag var vi bara på dragonskolan vilket var ganska skönt eftersom att vi inte behövde byta och hålla på.

Gick till det lilla ica som ligger precis bredvid busshållsplatsen och köpte margarin och vaniljsås efter skolan ;) Hihhi ikväll ska vi göra hallonpaj och kolla på typ MTVgalan:D Evelina hade redan hallon hemma asså ;)

Jag vet inte om ni vet vad som har hänt men det va ju en bil här uppe i Umeå med fyra pers som den 28/10 typ körde av vägen och in i ett träd. Två dog, en ligger i koma och en blev skadad. Det hemska är att två av dom gick här på dragonskolan varav en var 92:a och dog.  Idag vare minnesstund för honom i skolan i aulan. Vet ingen som känner honom så men känner en vars syskon gick i samma klass som han som ligger i koma. Det e jätte hemskt verkligen...usch jag skulle aldrig kunna leva med det där. Tänk att sånna saker kan hända vem som helst. Är inte direkt taggad för att ta körkort nu asså...

Nu har jag och Emelie bestämt oss för att sova tills klockan sju och gå upp då. Hahha vi e så himmla trötta så det ska bli asskönt att få sova i två timmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0