Tillbaka i Umeå!

Nu har jag precis stängt in mig på mitt rumm här på elevhemmet efter att ha varit ute och pratat med tjejerna om lovet och så. Mötte Evelina och albatjejerna på flygplatsen, dom hade åkt från bromma och jag arlanda. Sen ringde JAG en taxi med en typ "taxitelefon" som fanns på flygplatsen ;) hihhi :)Det var ganska skönt att komma hem till ett nystädat rum i alla fall ;)Har faktiskt redan packat upp allt också :O

Nu ska jag typ sova. Kommer kännas konstigt att sova själv, har inte gjort det på hela veckan :O Imorn ska vi byta skola och allt också -.- berättar mer om det imorn :) Godnatt allihopa!:)

Nu är bilder uppe från bl.a. halloween och när jag klippte mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0