Vinnst och 3 poäng för mig!

Det gick ju bra att spela i tröja nr 15 också ;) Vi vann med 4-2 tillslut även fast vi kanske berde gjort flera mål. Det viktigaste är ändå att vi vann och la oss på andra plats igen ;) Det känns som att det går bättre och bättre för mig efter varje match faktiskt. i början vågade man liksom inte ta för sig så mkt i spelet och så men nu vågar jag hålla i bollen mer och gå på avslut mer som jag är van vid, så det känns bra :) Gjorde ett mål och två ass i matchen också så det var kul ;) Spelade faktiskt med mina nya skor som jag tränat med två träningar innan. Dom verkar jättasköna och mjuka redan nu. Har inte fått skavsår eller någonting så det är ju bra.



Självklart matschar man ju också ;)




 

Såhär ser det ut just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0