Idag vare Exkrusion i något bigga skor! Grattis Elin :)


Har åkt buss mellan olika skogsdelar och varit ute i skogen och kollat på typ saker hela dagen och antecknat massa saker. Hade exkrusion som det heter på naturkunskapen. När jag vaknade i morse vare 5 MINUS :O Tror ni jag klädde på mig mycket i morse eller. Hade sex tröjor plus jacka, fyra par strumpor och underställsbyxor med tights och mjukisbyxor över ;P jag frös bara lite en gång men annars var det ganska lagom faktiskt ;)

Hahha jag och Emelie hade inge stövlar eller kängor som man skulle ha, så vi fick låna ett par av våran lärare...stora? ja, liiiiite! ;P hahha, jag frös inte om fötterna i alla fall ;)

    

Fina? Om dom va... ;)


Vi slutade runt två så kom hem väldigt tidigt eftersom att vi inte hade någon träning idag heller pga ministermöte i hallen. Städade faktiskt mitt rum när jag kom hem, satte på en tvätt med Emelie, och duschade. Sen gick både jag och Emelie och sov i typ två timmar, sköönt vare. När ja vakna var jag tvungen att plugga -.- På fredag har vi prov om typ SIBF, IFF(Internationella inebandyförnundet), och RIG lpus lite till. Det är ett häfte med tio sido och ett med tolv... så har typ läst det hela kvällen. Eller kollade på Sverigematchen också. 4-1. Skönt men synd att det inte räckte hela vägen. 

Vi får ju som sagt inga matlådor den här veckan så även idag fick jag göra egen middag. Det blev falukorv med fyllning och potatismos i ugn ;) Första gången jag gjorde det men det blev gott faktiskt :)

Har bara lagt på fyllningen eller vad man ska kalla det på höger sida för det är gått med bara potatismos också :) Har även lagt på lite ost på korven, det blir godare då även om det inte ser sågott ut ;)

 

Nu ska jag sova, match mot Iksu ungdom imorn igen fast den här gången äre i DM :) Måste självklart säga GRATTIS TILL ELIN MAJSAN BERGLUND SOM FYLLER 16 IDAG :D Har grattat henne idag men kommer hem och grattar dig senare på riktigt sötnos (a)<333 :)

Hare bra allihopa, tjaaadå <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0