Nån har tagit mina mackor!??!

Jag var nyss i köket och var jättesugen på en rostad macka med smör och skinka och visste att jag hade ett nästan oöppnat mackpaket eller vad man ska säga och så kommer jag till frysen så är den borta :O Nån har tagit mina mackor!!! -.- Sur? jaa det e klart, nu har jag typ ingen frukost tills på fredag, aaah! Aja, okej nu överdriver jag lite kanske ;P men ändå...

Hahha Emelie kom också in i köket och skulle äta (ovanligt? nej ;) ) och det första hon gjorde var att kliva på en typ jättestor nattfjäril så det rann gul gegga ut ur den när den kröp :O det var fett äckligt. Självklart fick jag ta ut den;)




Föresten så går det lite lättare med bilderna nu men det e fortfarande segt. Men ska lägga in några till de tidigare inläggen sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0