Har klippt mig!

Tjennaa!! :D

Hihhi. Var och klippte mig för ett tag sen och det blev bra. Inte så stor skillnad förutom att det e lite kortare .. :/ Men inte så mkt.. och det växer nog ut snart ;)



Man ser inte så mkt men så långt är det nu iaf. Och så blått är mitt nagellack som jag köpte igår ;)

Idag ska jag typ bara sitta hemma och göra roliga saker som att packa och plugga:/ Har svenskaredovisning och inlämning efter lovet och har inte gjort så mkt på den nej.... aaah vet inte hur jag ska hinna... måste börja på den nu. Sen blir det till att packa till Nyköping och Umeå. Kommer troligen komma hem från Nyköping på söndag kväll och sen blir det till att flyget tillbaka till Umeå på måndag morgon... sen ska jag flyga hem igen på fredagen och spela två kvalmatcher sen ta nattåget till Åre på söndagen och åka skidor med älsklingen, sen ta bussen hem på torsdagmorgon och spela kvalmatch sen flyga tillbaka till Umeå på söndagen.... aahh orkar jag?? Ja jag antar det....

Men nu ska jag haa sååå kuuul med mig själv och mitt plugg;) Tjoooooooooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0