Har man vart ledig har man mycket att ta igen.....

Det e inte ofta en frysdörr flyger på en!!!

Nu, eller för ty en timme sem, blev jag klar med de däs svenska frågorna. Dem skulle vara inne senast 23.59 och jag skickade in 23.00... nice va! Nu är allt plugg klart på ett tag.......lr?? njaa inte precis så här ser nästa vecka ut:
¨
måndag: psykologiprov
tisdag: kemiprov:
onsdag: psykologiredovisning
torsdag: fysikprov
fredag: matteprov

nice vecka va ;) 

Juste det var ju RFL final och 3:e pris idag. Wiiiiihooo mitt lag kom 3:a!! Så det gick ju bra. Jämnt var det men vi kom igen på slutet.

Imorn är det ingen träning. Däremot så har vi håltimme i typ tre timmar så jag och Emelie ska nog ut och springa då. Vet inte om jag har sagt det men vi har ju fått ett visst antal timmar som vi ska springa i veckan och lite styrka som vi ska göra utanför träningarna då. Så det gäller att passa på då man har tid.

Pratar med Daniel i telefonen nu, han vill att jag ska sluta skriva på datan så nu ska jag gå;) Puss och godnatt!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0