Hur går kvalet? Nu drar jag till Åre!!!!

Heej igen!!

Okej jag har inte skrivit de senaste dagarna heller, men har gjort annat :)

Tog mig hem i fredags iaf. Träffade Veronica på tåget från centralen så fick skjuts hem av henne sen, sschyrrigt!
Matchen i fredags gick väl sådär. Vi låg under i stort sätt hela matchen men lyckades vända till 7-6 men två min kvar. Sen gör dom 7-7 :/ Så det blev en poäng var för Bele och Åkersberga. Jag lyckades få in två mål iaf.

Efter matchen åkte jag direkt hem till Jennifer med Matilda :) Vi typ snacka, gjorde fruktsallad och lite så :)

Igår hade mamma sin typ 40-årsfest! Var med och hjälpte till med att göra massa saker och så :) Hon fick jättefina saker och aa det var kul. Crippe var där hela tiden och Daniel kom lite senare. På kvällen körde vi pictionary, det där spelet då man ska rita och gissa. Först var det jag och Daniel som mötte Felicia, Crippe och Leo sen var det tjejerna mot killarna.... vi ska inte säga vilka som vann och inte ;)

Idag var det dags för ännu en kvalmatch. Vi mötte Tullinge för andra gången. JAg var itne med första som gick i onsdags, det blev tyvärr torsk då med 5-4. Idag slutade matchen 3-3. Vi ledde med 2-1 men sen gick dom om till 2-3. Med en halv min kvar satte jag 3-3 så vi fick även där en poäng. Nu måste vi vinna nästa match för att kunne gå vidare.

Okej så här är det för er som undrar. Vi är tre lag, Tullinge, Bele och Åkersberga, som möter varandra två gågner var. Det lag som vinner den "gruppen" kommer att gå upp/ligga kvar i div.2. Vi kan ju nu som bäst komma tvåa men kan kanske gå vidare ändå om Djurgården tar över Balrog och går upp i elitserien. Då blir det en till plats till ledig.

Men nu hinner vi inte snacka mer om det. Nu är det så att jag ska ta nattåget till Åre! Kommer komma fram imorn vid 8 och blir då hämtad av Daniel som redan e där med sin familj. Dem åkte upp i morse men jag fick ta tåget nu för att hinna med matchen också!!

Men nu ska jag dra! Tar tåget tillbaka på torsdag morgon för att hinna med den sista kvalmatchen. Då jävlar ska vi vinna tjejer!!! Puss och heej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0