Riktigt jobbig styrka!

Då var träningen för idag avklarad. Riktigt jobbig styrka hade vi idag, körde nästan en och en halv timme. Vi körde typ frivändningar, totalen, benböj med skivstång, och typ nån vadpressmaskin plus situpps, core och uppvärmning med olympisk rörlighet, tåhäv, cykling och aa.. typ det. Förstår att det kanske är svårt att förstå vad jag mendar men så var det iaf ;P Vi körde 3x10 på allt med skivstången och för varje omgång skulle vi öka med vikter. Första tio skulle vara hyfsat lätta, andra tio tungt och sista tio skulle vi typ knappt klara. Jag och Emelie körde och hon envisades med att ha jättetunga vikter... det var ifs bra för eftersom att jag också är ganska envis så var jag ju tvungen att klara lika mkt som henne Tungt och jobbigt var det men det funkade. Känner redan att man kommer få bra med träningsverk imorn.. men men... det e skönt det me ;)

Vi åt på tre kronor efter styrkan typ alla elevhemsettor och några till. Vi åt buffé så det fanns ju lite att välja bland.. inklusive pizza dårå... men jag tog faktiskt ingen ;) Är inte så sugen på det just nu, åt det två gånger i Åre, sen i fredags, sen hade några köpt en stor familjepizza till elevhemmet i söndags så då var man ju tvungen att hjälpa till lite och aa..så  det blev faktiskt typ kyckling och sallad för mig idag.. men det e gott det me ;)

Nu äre det bara plugg som väntar känner jag..  måste ta tag i det här och göra nått nu. Imorn är det engelska nationella skrivdelen plus att vi ska lämna in massa svenskafrågor på svenskan. Vet faktiskt inte än när jag ska göra de prov jag missat.. men måste väl börja kolla på det me.. om jag hinner.

Ne .. back to life...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0