Sommarlov snart lr?

Har precis tagit en paus från pluggandet. Känns somm att jag har suttit jättelänge men inte fått nånting gjort... :/ men men har säkert det. Var tvungen att göra mat min mage typ lät asmycket. Fick inga matlådor idag och igår eftersom vi var lediga från skolan. Blev pasta carbonara ... typ som vanligt?.lr?... aja, gott var det iaf.. sen har jag tvättat igen :O och vipps så har två timmar gått-.- mm det är mycket tid som försvinner när man inte har en mamma och pappa som hjälper än med saker:(

Nu ska jag duscha snabbt sen plugga igen :O  aah orkar inte egentligen.. just nu vill jag bara lägga mig i sängen och sova i typ en vecka!! Saknar redan älsklingen jättemkt!!!

I sommras innan jag flyttade<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0