Tillbaka till Umeå och träningen!

Hehhe heej allahopa!! *i

Ja jag vet jag har itne skrivit sen i .....torsdags ... heheh... men har man förlorat så har man, och då är det inte lika kul att börja skriva, men man kommer liksom inte undan det ändå. Nån gång måste det ju komma fram.

Jaa jag satt på ett tåg i 7 timmar.. jaa vi torska och åkte ner i div.3. Men men.. jag kan faktiskt erkänna att jag var vääldigt trött den matchen.. men kämpade det försökte jag göra så¨mkt jag orkade iaf.. blev ändå fyra mål för mig.. sen gjorde Matilda ett snyggt mål också med en asbra pass från Elin... men målen räckte inte, torsk med 5-6. Tror ändå det inte gör så jättemkt att vi åkte ner.. nu kan vi börja om, hitta tillbaka till vårat spel och förhoppningsvis utvecklas och bli redo för div.2. nästa säsong.

Okej vad gjorde jag resten av tiden jag var hemma i sthlm då... i fredags var ju alla i skolan så då var jag hemma och pluggade :/ var typ jättetvungen.. har ju missat tre prov som jag ska göra nu nån gång.. men men.. på kvällen blev det pizza med Daniel, Crippe och Flis :)

I lördags var det roligheter :D Hahah ne men först så gjorde jag och Daniel pannkakor till frukost.. hihhi asgott ju :D Sen på kvällen gick man ut och träffade lite annat folk och hade kul :) Det blev ganska sent, somnade väl vid 5 nån gång.. och fråga inte varför jag har blå karramellfärg över händerna.... hmmm... camilla??


Först var vi hos Jennifer :)



<3




Mina sötnosar!





Ja du Camilla? ;)

Kom tillbaka till Umeå igår eftermiddag iaf. Så nu e man tillbaka till det gamla vanliga livet.... träna äta sova träna... ne inte riktigt men typ ;)  Idag och imorn är vi lediga från skolan eftersom att vi har samtal. Ändå åkte jag, Evelina, Emelie och Jennifer ner till Nolia halv elva för att träna. Hade först skott/tekninträning med Peter i en och en halv timme. Det var askul faktiskt. Vi fick lära oss hur man skulle göra mål på bästa sätt från olika vinklar och lite så... askul :) Efter det körde vi lite egen styrka i  typ 45 min. Och tillslut så sprang vi hela vägen hem och var hemma vid 2 nån gång. Då var det bara att äta och byta om, träning kl 4 igen ;)

Semifinaler i RFL! Det var det vi spelade på kvällsträningen. Jaa mitt lag gick då tyvärr inte till final men vi ska kross i matchen om 3:e-, 4:e-pris istället ;)

aaah juste, tvääätten... ska gå ner och hämta den nu faktiskt. Är ledig imorn me men har samtal 9.15 sen styrka kvart över 11. Menn aa.... vi höööörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0