Surprise!

Skrev igår att det inte är ofta som en frysdörr flyger på en... glömde ju förklara det sen kom jag på ;P
Ne men jag satt i köket och helt plötsligt trillade hela frysdörren över mig. Det var Emelie som hade öppnat frysen och skulle ta ut nånting och som ni kanske såg på bilden förut så är inte våran frys så stabil för tillfället ;)

Så så är det. Skrev ju äve igår att jag och Emelie skulle ut och springa på håltimmen idag. Vi skulle ta med oss springsaker till skolan och byta om där.. så långt tänkte ju inte jag... tänkte vi skull ehinna hem imellan så jag hade ju inga springsaker. Klantigt! Fick åka hem och sova istället.. men det behövdes det me kan jag säga. Efter skolan när jag kom in på mitt rum tänkte jag bara lägga mig ner en liten stund i sängen... men jag somnade ju i typ 40 min...men men, då var jag piggare till pluggandet sen ;) Pluggade lite psykoligi idag och då stod det att man kommer ihåg mer om man sover innan man typ pluggar.... och så är det bra att sova efter också ;)

Sen får man ju inte glömma att det är valborg imorn också!!! Blir mitt första valborgfirande i Umeå... spännande!! Hahha ne men det blir säker askul. Har hört att det ska bli regn bara men men.... det blir vad man gör det till!

Nu kommer A SURPRISE.... Cliffoord har precis slingat håret på mig :D ´Gjorde några mörka slingor så är nästan brunett nu! Neee nu driver jag igen... höhö.. skitkull...... men har slingat ljust som vanligt och det blev bra faktiskt :) Tack så jäääääääääätttteeee mkt Cliffan!! Du e bäst!! Vissa kommer säkert inte märka nån skillnad men typ Jennifer Blidholm, Matilda, Elin... ni kommer nog märka ;) Ni får kanske se nån fin bild imorn ;)


    




Snygg mössa har man på sig också!! Och sådär såg alltså mitt hår ut innan och under tiden jag slingade det. Man ser ju att det är ganska mörkt i hårbotten. Men inte lika mkt nu längre ;)

Hinderbana på innebandyträningen imorgon på morgonen!!! Var inte med förra gången men har hört att den är hur jobbig som helst.. antar att det är typ som intervaller fast man ska väl typ förbi vissa hinder på vägen... typ hoppa och grejer.. blir nog jobbigt iaf.. för ovanlighetens skull;)

Tagga valborg imorn då!!! Ta de lugnt nu...lr a hyffsat iaf! ;)

Och grattis till min kusin Elsa som fyller 6 år idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0