Vulkanutbrott ställer in mitt flyg!!!

Hihhi tillbaka :)

Jaa jag skulle ju flyga hem imorn efter skolan men neej.. pga vulkanutbrottet på Island, som ni säkert hört om, har dom ju ställt in alla flyg i hela norden vilket betyder att jag inte kan komma hem och blir kvar här.


Ne jag skoja bara.. kommer hem det gör jag men inte blir det med flyg. Får istället åka buss och tåg imorn kl 08.05 :O Jag som skulle fått sovmorgon egentligen ...:( Aja, kmr ju hem iaf. Ska spela kvalmatch imorn kväll och på söndag kväll med Bele. Vi kvalar för att hålla oss kvar i div.2 och möter Åkersberga och Tullinge. Sen på söndag efter matchen ska jag till Åre med min älskling! :) Ska bli askul, hoppas vi får bra väder och så bara :) Men det kommer bli kul ändå! :)

Däremot kommer jag missa ganska mycket i skolan :/ Missar både fysikprovet och psykologiprovet. Svenskaredovisningen om bokomslaget fick jag göra den här veckan ist, men det gick bra :) Ni kan få se hur det blev sen ;) Sen var det tänkt att jag skulle göra matteprov imorn men nej... missar ju det med pga vulkanen.... Så jaa... lär ju få plugga lite när jag e hemma också :/ asdrygt... men tar man ledigt så gör man och..... det e faktiskt värt det ;)

Nu ska jag duscha, göra klart matlådan tills imorn, se till att jag har med mig allt och sen sova :) Och jag lovar jag ska inte lämna mina kära läsare utan inlägg så länge igen.....tycker det e starkt av er att ni har klarat er så länge (a)........... ne jag skoja bara men ska ta tag i det här igen nu :D

Tjoo vi höörs säkert imorn!! Puussss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0