94:atjejornas uttagningar börjar nu!

Hallo alla glada, fiina läsare :D

Ja det var ite småjobbigt (hahha ordet såg väldigt konstigt ut) att gå upp i morse. Somnade väl inte förns halv två, men men, va ska man göra. Hade "Captains choise" på morgonen, de jag berättade om förut då man ska cykla och kara styrkeövningar i omgångar. Riktigt jobbigt faktiskt, men det e skönt när man har gjort det. Hade styrkan i skolans gym idag. Vi får fortfarande inte vara på Nolia där vi tränar på grund av det där med taket. 94uttagningarna börjar ju imorn men dom kommer att hållas på Gammliahallen och Musköten ist. Hade ingen kvällsträning idag heller på grund av det, istället skulle vi ut och löpa eller ta en promenad.

Har redan kommit några tjejer hit till elevhemmet som ska va med på uttagningarna imorn. Vet inte hur många gånger jag har snackat med Tore i telefonen idag om alla tider och allt vad det är. Killarna kommer att följa de flesta tjejerna till frukosten redan vid åtta medans vi tjejer ska följa en till kl 9. Eller a vi körde sten, sax påse om vilka tjejer som skulle följa med till 9. Annars så börjar vi 10.20 så vi tänkte att alla behöver ju inte gå upp tidigare. Det var Naturarna mot Företagarna...Jag mot Karin..... och jaaa skiiitsamma, jag har inget som helst emot att gå upp liite tidigare ;) hehhe.... sen ska jag vara med på uttagningarna och spela också.. eftersom att de e en för lite. Sen äre match direkt efter det ;) he he he......

Nu har jag precis hängt upp tvätten och han faktiskt klart med min engelskabokredovisning!! Den var tills idag men har verkligen inte haft någon lust att göra den...men den blev klar tillslut.. skickade nyss in den på datan bara.

Det var någonting jag skulle skriva men jag kommer inte ihåg vad :/ Aja, skriver imorn om jag kmr på ;)
Godnatt nu allihopa!!!!<33333333333333333

Kommentarer
Postat av: Eiriknatalia

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-10-26 @ 09:04:13
URL: http://eiriknatalia.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0