Behöver göra psykologitest! :O

Igår fyllde min lillkusin Hugo år :) Grattis killen!





Vann dm matchen mot Umeå City igår med 5-4. Det var åttondelen vi spelade och man kan nog säga att vi hade kontroll över matchen. Kunde gjort flera mål om vi hade haft lite mer tur, men vinsten satt fint efter de senaste förlusterna. Inget poäng för mig dock, men aa… nån gång vänder det väl…


 Kom hem typ runt halv elva igår. Var så himla hungrig och det kändes som att min rygg skulle gå av. Vi var tvungna att gå från hallen i -15 grader till busshållsplatsen, vilket tog drygt en halvtimme, och samtidigt hade jag astunga högtalare i väskan:/  När vi kom hem fick man ju laga mat och sen somnade man typ innan man lagt sig i sängen. Men var ju tvungen att se finalen i Paradise Hotel ;) Jackie och Patrik som vinnare, jaa det var väl helt rätt.


 Hade styrka på morgonen även fast vi skulle ha match senare och sen blev det pingis på idrotten. Hahha sen har även jag och Emelie bokat in oss på ett psykologitest. Våran lärare tyckte att vi behövde det ;)


 Neeej jag skoja bara… det var en snubbe som kom och behövde att antal ungdomar för att testa ett test. Vi ska alltså göra testet bara för att de ska se om testet funkar. För att vi ställer upp på det här får vi 200kr vilket inte e helt fel ;) Ska inte göra det förrän vecka 7, men ändå :) Det är altså inte för att vi har behov av att göra det, men man får ju trots allt pengar för det ;)


 Just nu sitter jag på psykologilektion men har gjort klart det vi skulle göra så varför inte chilla inne på datan ett tag ;) Träning som vanligt efter skolan sen ska man väl försöka hinna med och göra lite skolgrejer. Nu är det lunch så.. vi höööööööööörs! Har en ny tröja på mig idag som jag köpte på rasten i måndags ;) Har tyvärr inte min mobil så kan inte ta kort på den men tror ni överlever :P hihhii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0